fredag 29 maj 2009

-

you raise me up, so i can stand on mountains
you raise me up, to walk on stormy seas
i am strong, when i am on your shoulders
you raise me up, to more than I can be. <3
det var ett tag sen nu, men har haft det rätt stressigt med allt i skolan.
igår kom jag på att jag skulle lämna in en deckare i svenskan, och
jag hade inte ens börjat. så jag satt hela dagen efter skolan och skrev
en deckare. fast en paus blev det med fotbollsträning. riktigt gött!
och nu har jag lagt ner korsberga och börjat i Hjo igen.
Jaja, idag så har jag vart i skolan. slappt och sluta halv ett.
direkt när jag kom hem satte jag mig i trädgården och solade,
somnade och nu har jag en brun mage ;g
snart så tror jag att jag ska göra något med sandra. och vid halv sju
drar vi till korsberga för att kolla på match:)
&imorgon drar jag och sandra till götet, kommer bli sjukt bra:)<3
sommarbild &allt. och ja behöver ny bikini,
har tröttnat på min brunvitrandiga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar